Bases concurs Social 2021

BASES DEL IX CONCURS DE FOTOGRAFIA SOCIAL DE FOTO-CLUB LA LLAGOSTA

Aquest concurs té com a objectiu promoure la fotografia entre els socis i sòcies de Foto-Club la Llagosta.

1. Participants: Poden participar tots els socis i sòcies de Foto-Club la Llagosta que ho desitgin, amb una fotografia que no hagi estat premiada ni distingida en cap concurs, ni presentada en cap dels concursos socials de Foto-Club la Llagosta.
  2. Com participar: Les fotografies s’han d’enviar per e-mail a concurso.social.fotoclub@gmail.com
  3. Obres: es presentaran en arxiu JPG de bona qualitat. L’espai de color serà preferiblement a sRGB. i ha de ser el nom i cognom de l’autor/a al arxiu. Es permet tot tipus de manipulació digital de la fotografia. La resolució màxima serà de 2000 píxels d’ample x 1500 d’alt i el pes màxim de 1MB.
  4. Veredicte i temàtiques: El jurat serà Popular, compost per tots els membres de Foto-club la llagosta que es trobin a la sala i vulguin participar. Les persones que hagin participat al concurs podran puntuar totes les fotografies a excepció de la pròpia. Es puntuaran les fotografies de l’1 al 10.

Mentre duri la pandèmia el veredicte tindrà lloc de manera virtual, a una sala de zoom els dimarts a les 20 hores. Quan tornem a la normalitat es farà al Centre Cultural Can Pelegrí, del C/Jaume I, nº 7 de la Llagosta, els dimecres a les 19.30h. Les dates i els temes són els següents:

• dimarts 26 de gener 2021: Ombres
  • dimarts 30 de març 2021: Gel
  • dimarts 25 de maig 2021: Boira
  • dimarts 20 de juliol 2021: Cementiris
  • dimarts 28 de setembre 2021: Fars
  • dimarts 16 de novembre 2021: Orquestres
  1. Termini d’admissió: la data màxima serà per presentar la imatge serà a les 23:59 del dissabte anterior al la data del veredicte.
  2. Lliurament de premis: Els/les tres autors/autores que hagin obtingut més punts en la totalitat dels veredictes, seran les persones guanyadores. El 1er premi rebrà un trofeu mes 30€, el 2on rebrà un trofeu mes 20€, el tercer rebrà un trofeu. Totes les persones participants que hagin presentat fotos, com a mínim a la meitat dels temes, tindran un diploma

– Foto-Club, concedirà unes mencions especials als participants que hagin presentat fotos, com a mínim a la meitat dels temes.

Artista Foto-Club, Excel•lència FotoClub i Mestre Foto-Club. Per a aconseguir la menció d’Artista, es necessitaran 10 punts, el d’Excel•lència 20 punts i el de Mestre 40 punts. El primer guanyador/a del concurs rebrà 5 punts. El segon/a 4 punts i la resta (amb participació de la meitat dels temes) 2 punts cadascun.

7.Exposició: Durant el mes de desembre al nou Centre Cultural de La Llagosta (Pl. Alcalde Sisó Pons)

8. Clàusules legals: Foto-Club es reserva el dret de publicar o utilitzar qualsevol de les obres i de rebutjar la participació en el concurs d’aquelles fotògrafes que no tinguin relació amb el tema específic. La participació suposa l’acceptació íntegra d’aquestes bases.